OBSŁUGA KLIENTA
OBSŁUGA KLIENTA
W związku z dynamicznym rozwojem sytuacji epidemiologicznej stosujemy wszelkie możliwe środki ostrożności przy pakowaniu zamówionych produktów. W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i partnerów biznesowych zachęcamy do realizacji płatności online. Zapewniamy, że wszystkie złożone zamówienia zostaną bezpiecznie dostarczone.
PŁATNOŚCI
Poniżej przedstawiamy dostępne metody płatności na stronie internetowej mumaconcept.pl:
1. Szybkie płatności online (Przelewy24.pl)
2. Przelew tradycyjny na konto: WARSAW DOT DOMINIK DZIEMIAN, 61 2490 0005 0000 4530 2458 3149 (Alior Bank)
3. Płatność gotówką kurierowi (za pobraniem)
4. Płatność gotówką w sklepie stacjonarnym.
W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego czas zaksięgowania środków na koncie wynosi zwykle 24h (w przypadku dni roboczych).
DOSTAWA
Zamówienie wysyłamy bez użycia jednorazowego plastiku, w kartonie z recyklingu. Poniżej przedstawiamy dostępne formy wysyłki zamówionych towarów:
- Kurier DPD - 17 PLN
- Kurier DPD za pobraniem - 22 PLN
- Dostawa do paczkomatu INPOST - 14,99 PLN
- Kurier INPOST - 16,99 PLN
- Kurier INPOST za pobraniem - 20,99 PLN
- Kurier DHL - 24 PLN
- Kurier DHL za pobraniem - 29 PLN
- Odbiór osobisty - sklep stacjonarny Muma Concept, ul. Grażyny 9, 02-548 Warszawa - 0 PLN
DARMOWA DOSTAWA online powyżej zamówień o wartości 499 zł. Nie dotyczy zamówień za pobraniem.
Czas realizacji zamówienia od momentu zaksięgowania środków na koncie wynosi maksymalnie 48h. W przypadku okresu wyprzedaży, czas dostawy zamówienia może ulec wydłużeniu. Wszystkie paczki/zamówienia są w pełni ubezpieczone. W przypadku wysyłki zamówienia za granicę prośba o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia szczegółów.
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
Kupuj taniej w sklepie online! Zarejestruj się na naszej stronie i dołącz do naszego programu lojalnościowego #mumafamily. Po przekroczeniu danej kwoty (wszystkich zrealizowanych zamówień na www.mumaconcept.pl), otrzymasz stałą zniżkę, która będzie automatycznie naliczana do każdych Twoich zakupów. Rabat działa bezterminowo i nie łączy się z innymi promocjami.
- Po przekroczeniu 3000 zł, stały rabat 5%
- Po przekroczeniu 5000 zł, stały rabat 7%
Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas kontakt@mumaconcept.pl w temacie maila umieszczając „PROGRAM LOJALNOŚCIOWY”.
ALIBI
Kiedy Twój partner/partnerka pyta Cię co to (znowu) za przesyłka, dodaj komentarz do zamówienia: poproszę o alibi. Zamieścimy dodatkową informację np. gratulujemy wygrania nagrody:)
POGOTOWIE SMOCZKOWE
Tak jak dorośli również i dzieci mają swoje preferencje. Zwłaszcza jeśli chodzi o smoczki. Maluchy nagminnie je gubią, a my rodzice notorycznie ich szukamy czy to pod łóżkiem czy pod stołem. Zatem jeśli jesteś w potrzebie, a smoczek Twojego dziecka „zaginął”, a do tego (o zgrozo!) wszystkie sklepy są zamknięte, zadzwoń do nas. Prowadzimy smoczkowe pogotowie na terenie Warszawy.
Przywieziemy do Ciebie smoczek również wieczorową porą:) Koszty transportu pokrywa Kupujący według obowiązującej taryfy (Uber / Taxi).
ZWROTY / WYMIANY ONLINEZgodnie z obowiązującym prawem Klient ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zamówienia. Po upływie 14 dni od dnia zakupu nie ma możliwości zwrotu ani wymiany towaru / towarów. Rezygnacja z zamówienia jest możliwa, tylko pod warunkiem zwrotu produktów w nienaruszonym stanie. Produkty nie mogą być noszone, uszkodzone, zabrudzone, wyprane, a także zawierać muszą niezbędne papierowe metki. Informację o odstąpieniu od umowy należy przesłać drogą mailową wraz z poniższym wzorem formularza na adres: kontakt@mumaconcept.pl w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia.
Prosimy skorzystać z dostępnego wzoru formularza, który ułatwi proces wymiany / zwrotu. Wypełniony formularz razem z potwierdzeniem zakupu (paragon / FV) prosimy umieścić w oryginalnym opakowaniu i przesłać na poniższy adres. Koszty zwrotu towaru / towarów ponosi osoba wysyłająca paczkę.
Muma Concept
ul. Grażyny 9
02-548 Warszawa | Mokotów
tel.: (+48) 530 788 700
Zastrzegamy możliwość rozpatrzenia zwrotu do 14 dni od dnia otrzymania paczki. Po pozytywnym zatwierdzeniu zwrotu środki pieniężne zostaną przesłane na wskazany numer konta bankowego.
ZWROTY / WYMIANY SKLEP STACJONARNY
W przypadku zakupów stacjonarnych, Klient ma prawo do wymiany produktu na inny o tej samej wartości lub droższy w terminie do 7 dni od daty zakupu. Produkty zakupione stacjonarnie nie podlegają zwrotowi.
REKLAMACJE
W przypadku otrzymania wadliwego towaru prosimy o wypełnienie formularza oraz dołączenie zdjęć produktu i przesłanie wiadomości opisującej defekt na adres mailowy kontakt@mumaconcept.pl.
Wszystkie reklamacje są konsultowane z producentem danego produktu. Zastrzegamy możliwość rozpatrzenia reklamacji do 14 dni od dnia otrzymania paczki / wiadomości mailowej. Po pozytywnym zatwierdzeniu reklamacji przez producenta środki pieniężne zostaną przesłane na wskazany numer konta bankowego.