DARMOWA DOSTAWA DO DOMU OD 399 PLN /// ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE PRZY UL. GRAŻYNY 9 W WARSZAWIE

OBSŁUGA KLIENTA

W związku z dynamicznym rozwojem sytuacji epidemiologicznej stosujemy wszelkie możliwe środki ostrożności przy pakowaniu zamówionych produktów. W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów i partnerów biznesowych zachęcamy do realizacji płatności online. Jeśli przebywasz na kwarantannie, poinformuj o tym kuriera. Zapewniamy, że wszystkie złożone zamówienia zostaną bezpiecznie dostarczone. 

PŁATNOŚCI 
Poniżej przedstawiamy dostępne metody płatności na stronie internetowej mumaconcept.pl:

1. Szybkie płatności online (Przelewy24.pl)
2. Przelew tradycyjny na konto: WARSAW DOT DOMINIK DZIEMIAN, 61 2490 0005 0000 4530 2458 3149 (Alior Bank) 
3. Płatność gotówką kurierowi (za pobraniem)
4. Płatność gotówką w sklepie stacjonarnym.

W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego czas zaksięgowania środków na koncie wynosi zwykle 24h (w przypadku dni roboczych). 

DOSTAWA

Zamówienie wysyłamy bez użycia jednorazowego plastiku, w kartonie z recyklingu. Poniżej przedstawiamy dostępne formy wysyłki zamówionych towarów:

  • Kurier DPD - 17 PLN
  • Kurier DHL - 19 PLN
  • Kurier DPD za pobraniem - 22 PLN
  • Kurier DHL za pobraniem - 25 PLN
  • Odbiór osobisty - sklep stacjonarny Muma Concept, ul. Grażyny 9, 02-548 Warszawa - 0 PLN

DARMOWA DOSTAWA online powyżej zamówień o wartości 399 zł. Nie dotyczy zamówień za pobraniem. 

Czas realizacji zamówienia od momentu zaksięgowania środków na koncie wynosi maksymalnie 48h. W przypadku okresu wyprzedaży, czas dostawy zamówienia może ulec wydłużeniu. Wszystkie paczki/zamówienia są w pełni ubezpieczone. W przypadku wysyłki zamówienia za granicę prośba o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia szczegółów. 

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY 
Kupuj taniej w sklepie online! Zarejestruj się na naszej stronie i dołącz do naszego programu lojalnościowego #mumafamily. Po przekroczeniu danej kwoty (wszystkich zrealizowanych zamówień na www.mumaconcept.pl), otrzymasz stałą zniżkę, która będzie automatycznie naliczana do każdych Twoich zakupów. Rabat działa bezterminowo i nie łączy się z innymi promocjami.

  • Po przekroczeniu 3000 zł, stały rabat 5%
  • Po przekroczeniu 5000 zł, stały rabat 7%

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas kontakt@mumaconcept.pl w temacie maila umieszczając „PROGRAM LOJALNOŚCIOWY”. 

ALIBI
Kiedy Twój partner/partnerka pyta Cię co to (znowu) za przesyłka, dodaj komentarz do zamówienia: poproszę o alibi. Zamieścimy dodatkową informację np. gratulujemy wygrania nagrody:)

POGOTOWIE SMOCZKOWE
Tak jak dorośli również i dzieci mają swoje preferencje. Zwłaszcza jeśli chodzi o smoczki. Maluchy nagminnie je gubią, a my rodzice notorycznie ich szukamy czy to pod łóżkiem czy pod stołem. Zatem jeśli jesteś w potrzebie, a smoczek Twojego dziecka „zaginął”, a do tego (o zgrozo!) wszystkie sklepy są zamknięte, zadzwoń do nas. Prowadzimy smoczkowe pogotowie na terenie Warszawy.

Przywieziemy do Ciebie smoczek również wieczorową porą:) Koszty transportu pokrywa Kupujący według obowiązującej taryfy (Uber / Taxi).

ZWROTY / WYMIANY ONLINE

Zgodnie z obowiązującym prawem Klient ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia. Po upływie 14 dni od dnia zakupu nie ma możliwości zwrotu ani wymiany towaru/towarów. Rezygnacja z zamówienia jest możliwa, tylko pod warunkiem zwrotu produktów w nienaruszonym stanie. Produkty nie mogą być noszone, uszkodzone, zabrudzone, wyprane, a także zawierać muszą niezbędne papierowe metki.

Prosimy skorzystać z dostępnego wzoru formularza, który ułatwi proces wymiany/zwrotu. Wypełniony formularz razem z potwierdzeniem zakupu prosimy umieścić w oryginalnym opakowaniu i przesłać na poniższy adres. Koszty zwrotu towaru / towarów ponosi osoba wysyłająca paczkę.

Muma Concept
ul. Grażyny 9 
02-548 Warszawa (Mokotów)
tel.: (+48) 530 788 700 

Zastrzegamy możliwość rozpatrzenia zwrotu do 14 dni od dnia otrzymania paczki / wiadomości mailowej. Po pozytywnym zatwierdzeniu zwrotu środki pieniężne zostaną przesłane na wskazany numer konta bankowego.

ZWROTY / WYMIANY SKLEP STACJONARNY
W przypadku zakupów stacjonarnych, Klient ma prawo do wymiany produktu na inny o tej samej wartości lub droższy w terminie do 14 dni od daty zakupu. Produkty zakupione stacjonarnie nie podlegają zwrotowi.

REKLAMACJE
W przypadku otrzymania wadliwego towaru prosimy o wypełnienie formularza oraz dołączenie zdjęć produktu i przesłanie wiadomości opisującej defekt na adres mailowy kontakt@mumaconcept.pl. 

Wszystkie reklamacje są konsultowane z producentem danego produktu. Zastrzegamy możliwość rozpatrzenia reklamacji do 14 dni od dnia otrzymania paczki / wiadomości mailowej. Po pozytywnym zatwierdzeniu reklamacji przez producenta środki pieniężne zostaną przesłane na wskazany numer konta bankowego. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl